jealous.

Det finns så mycket att vara jealous på, det är inte kul. Alltså fyfasen, nu var det länge sedan jag bloggade. Men whatever. Kan inte en massa saker bara hända nu? Serriöst. INGET händer. Fuckk va tråkigt. Men alltså nu tycker jag följande händer.

• Jag blir snygg.
• Jag blir small.
• Mitt synfel försvinner.
• Vissa folk kan sluta vara jävla PMS-barn tack.
• EN JÄVLA DRÖS MED PENGAR RAMLAR NER FRÅN NO WERE PÅ MIG!
miljoner! Fast inte behövligt vis mig men i mitt rum :).
• Allt. Slutar. Dampa.
• Att det händer mycket saker!

Tack så mycket.

glad?


Kommentarer
Postat av: julia

man tackar så jävla mycket ellen!:(

2011-02-23 @ 17:25:09
URL: http://lillabruden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0