it just never changes..

Kommer alltid finnas för dig babe.
Alltid oavsätt vad.
Kommer aldrig släppa dig helt ur mitt liv. Alla  behöver en liten dos av dig
för att må bra. Du är så jävla underbar babe, det har du alltid varit.
Bara så att du vet det.
Du har ibland tagit mycket skit som du inte äns är värd!
Skit i det, du kommer ha ett så jävla roligt liv bara för att du är just du!
Du kommer ha det underbar, det är du värd.
Jag kommer alltid finnas för dig gumman.
Alltid.
Vad som än händer.
Jag gillar dig så otroligt mycket vännen.


Kommentarer
Postat av: Linn

Om det där handlar om mig blir jag fan ledsen. Gillar :'(? Haha skojar, men jag älskaaar diiiig baaabeee oavsett om det handlade om mig eller ngn annan <3 <3 <3

2011-02-27 @ 16:54:11
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0