i falling to pieces.

 When my everything collapses, it is you that makes me keep fighting, you keep me on earth.



vi tjejer, för alltid!

kommer alltid älska er så förbannat grovt mycket.♥♥ Ni vet det,
vi är fucking tynningö brudarna! Inget kan komma i mellan oss, jag älskar
er så himla mycket. Vi kommer alltid vara tynningö brudarna! Ni kommer
alltid vara mina snobbar, jag kommer alltid vara eran getto unge♥

JAG ÄLSKAR DIG SÅ FUCKING MYCKET ÄLSKLING!
kommer alltid vara vi.♥ Det kommer det alltid va. Ellen och Linn, dont
fucking even try to fight whit us. We will fucking screw you. Älskar dig så
himla bajs mycket älskling!♥

Tilda, vad som händer kommer det alltid vara vi,♥ du kommer
alltid ha en så grymt stor del av mitt hjärta, vi är grannisar!
Även om du flyttar till tokio eller något annat random ställe
kommer vi alltid vara det. Jag älskar dig så himla in i hoppsan mycket 
barndomsvännen min!♥

Tilda
Linn
Julliette
   Déssirée 

Ni fukking gör min värld.
Älskar er mest av allt.


Kommentarer
Postat av: Linn

Först måste jag bara säga att JAG ÄLSKAR DIG SÅ HÅÅÅÅÅÅÅÅÅRT BABYYYYY!!!!!!! Visst, man har vänner som är roliga och schyssta, men det finns ingen så bra som DU liksom! Ingen man kan göra ALLT med, och ingen man kan prata om sånt vi pratar om, eller nån man kan göra sånt som vi gör. Vi är forever and ever, Linn och Ellen liksom. Alla vet att det är och kommer alltid förbli vi två! De bästa av de bästa vännerna.



Sen ville jag säga att jag hatar dig för att du lade ut dendär CP-bilden på mig. Puss <3

2011-03-01 @ 16:21:58
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: tilda

JAG ELSKER DIG OGSÅÅ!! ♥ (Vadå varit för nära norska gränsen?)

Nej, men seriöst. Vi är alltid grannisar, även om typ flyttar 1000 mil. Och så kommer vi hem på valborg! ♥



2011-03-05 @ 19:09:03
URL: http://tiichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0