Hej babes.

Hej, babes vad ska ni göra denna kväll då? Inget? Soft. Det ska inte jag heller. Har precis käkat middag och för en timme sedan kom jag hem från huddinge. Har varit där me Emilia det var super mysigt och kul och jag köpte snyggaste magtröjan :D. Tycker det är fett najs me sådanna. Köpte den på JC. Bild kommer senare när Emilia lagt ut alla våra ego pics i magtröjorna på fb. Hehe.

Skulle egentligen till utsälje, men sådant blir aldrig av. Tråkigt nog. Hade varit enklare om det varit i huddinge eller så bara en buss lixom. :/.
Okej Emilia hade visst redan lagt ut NÅGRA bilder bjuder på en :).

fast den jag köpte är grå och lite annorlunda ;)
kiss n hug.

Kommentarer
Postat av: julia

ooha ellen visa lite mer magen... haha

2011-03-01 @ 11:39:19
URL: http://lillabruden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0