dans all night and day.

Shuuee biatches, sorry för alla små weirda inlägg, och att jag typ har blogg torka men vafaan. I dag har jag dansat super mycket. Jag gick hem till limpo efter skolan och då körde vi wii (dock körde vi supermario först) och körde "just dance 2" heter det typ. Det var super kul men super svettigt. En tjugo min efter att vi var klara stack jag på riktig dans och kom hem för en stund sedan :). Så mucho grande danse to daay, men de e inte dååligt precis. I dag hare varit mössan på, har haft säämsta lugg-dagen så man ba "TJAAAA" super jobbigt, men mössan e skit snygg så jaag överlevde ;).

Ska sluta tråka ut er nu, ha en braaa helg!
Ska dra till östermalm i morron och sova över så jag kommer nog INTE blogga!

kissnhug.


Kommentarer
Postat av: tilda

Jupp. Jättefin mössa :D <3 (även om det gjorde att jag inte kunde klappa luggen t__t )

2011-02-04 @ 22:34:01
URL: http://tiichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0