shuue people.. i'm kind off back.

HAR NI SAKNAT MIG?!

Käft på er dryga fanskap, jag vet att ni saknat mig. Jag sitter som slav över datorn just nu när man äntligen har tillgång till den, men ett sommarlov som nu utan dator har varit fantastiskt! Jag älskar sommaren. Och by the way jag är bara tillbaka för ett dygn typ (och det dygnet har gått nu igentligen). När vi ska "flytta" hem igen vet jag igentligen inte. MEN I ALLA FALL, idag ska jag till TILDAS landställe! Ska bli super kul, är första gången jag ska dit!

Yeah,.

Jag sitter här och är fett snygg och lyssnar på bandit rock by the way, love it.
Men något jag VERKLIGEN inte "loves" är huddinge. Usch, jag har inte bölat på hela sommaren och BAM jag kommer till huddinge o det första jag gör är att börja waina. Kul. Huddinge "brings out the bad side of me". 

Wahah, detdär kunde inte låta töntigare. Aja, puss o bajs på er. 

hehe,,

fett stolt över mitt nagelack. LOOK AT IT!

//ellen 
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0