i'm so fuccccccking tieerd.

Så fukking tierd så jag pallade inte äns kolla på Google översatt om jag stavat "tierd" rätt. Så fukking trött är jag. Vaknade vid ett och gick ner och åt frukost typ. Tvingade mig i den även fast jag sovit bort hungern på morgonen. Suck. Halvt igenom frukosten tänkte jag att om jag skitigt i att käka nu kunde jag värmt på en pizza om en timme eller två men nu blev jag stonk mätt över min ganska äkliga frukost. Start med fil o jos. Kunde ha varit god. Men icke. Okej jag vet att alla ni (vadå alla ni? typ 5 pers) verkligen bryr er om min frukost i dag alltså. Något att anteckna nu innan skolan börjar så att ni kan öva lite. Hehe.

Okej, nu om igår då. Igår så skulle jag och Linn dra till skärholmen för linn skulle köpa lite innan skolstarten. Skulle jag igentligen också behöva göra? Aja jag hade varken tid eller pengar (eller lust, för den delen) att göra det. Jag vaknade vid tolv och fixade mig. Tog me mig lite grejer också för att efter att jag varit i skärholmen skulle jag dra in till stan och möra upp Sandra o Kaltum och dra till ung08. Och förhoppningsvis skulle Linn också följa med. Men hon kunde inte hon skulle ha träning på fotbollen, men det hindrade icket mig! Så vid typ tio i fyra så drog Linn till bussen och jag med tåget från skärholmen till stan. Kände mig ganska cool faktiskt. Första gången jag åkte det tåget. Hehe. Sen vid halv fem typ så möter jag upp sandra och kaltum och vi drar till kungsträdgården och flummar typ sen möter vi upp massa andra, sen är vi där o har kul tills vid kanske tio? Sen ska sandra dra hem o jag hänger på men då skulle tydligen sandra få skjus och inte ta pendeltåget så då får jag (med mitt lokalsinne -.-) leta upp dem andra. Kul. Men jag hittar dem efter typ fem min. Och då drar vi typ tillsammans till pendeln och sen väntar vi på tåget,,

HAHAH, så jeffla fail duveet, det var typ 100 meters kö till kassan där jag skulle lämna min biljett så vi pallar inte vänta så dem försöker hjälpa mig att planka HAHAHAHHA omg det slutade med att en gamal 70 års tant hjälpte mig att planka.. Hur fail egentligen? Sen kom jag hem vid kanske halv tolv? Fick skjus av mamma från huddinge så slapp ta bussen i alla fall. Det var min dag igår. Skit utmattande vi gick runt fett mycket.

HEDER TILL ALLA SOM FAKTISKT LÄSTE VAFAN!

summer, love it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0