i hate monday's

nu har DET börjat igen. Kul? Svar nej. Det var väl kul att träffa alla igen man vafan gjorde vi? Vi kom till klassrummet och skrev en massa skit på papper sen hade vi rast i en timme? Sen skulle vi ut o lyssna på någon jävla glasslåt o få gamal äcklig jävla glass som faktiskt smakade mögel. (åt dock upp den, menar HALLÅÅÅ det är ändå glass vafan) Sen så gick man typ runt o sen skulle man till allverkstan o snacka om vad som händer under veckan och vilka lag man ska va på aktiviteterna SOM KOMMER VARA UNDER VECKAN. mitt lag duger :p. (ja, DUGER inte suger.)

Jävligt onödig dag. Usch ja, sen efter drog jag o Linn hem till mig bara en liten stund o tog några skopor glass gott? Ja. Sen gjorde vi typ fuldansen till "fest hos mange" o satt och snackade liiiite. Sen skulle hon hem till sin huuund. Så nu sitter jag själv ;). aja ska gå och göra något annat nu. Pallar inte med att skolan har börjat,, 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0