heh, jag vill sitta hemma.

Shuuue, sitter nu i mitt nystädade rum med tvättat hår och fräsha kläder på mig, NAJS. Mina "veckans planer" har blivigt lite omplaserade kan man säga. I torsdags (igår) skulle jag o linn dra till ung men det gick inte så jag satt hemma och hade mysigt ändå, idag skulle jag och betty göra gatorna farliga i stan på ung men det blev inte av idag heller och det sög jue. Så man blev fett avtaggad. Sen vid tre ringde sandra och undra om jag ville dra ut men då hade mitt arsle vuxit fast i min sköna fotölj-gung-stol (?) som jag tillbringat dem senaste två dyngen i så jag kom inte los ;). Nää men jag var fett otaggad och jag vaknade snorig o trött så jag sa nej (ja, jag börjar bli gamal) för i morrn ska jag och evelinaaaa den fiiina dra till ung och sedan the voice o sen sova ööööver så jag ville inte bli sjuk eller sjukt opeppad tills dess så aa. Lite anledning har jag jue.

Nu är det "then the childrens cry" på bandit så nu ska jag sitta och rysa lite..

Kommentarer
Postat av: Linn

Vaaa vi hade ju kunnat dra till ung idag då! Men men, du kunde ju inte veta att jag kunde idag :/. Puss vi ses på måndag <3

2011-08-19 @ 22:36:35
URL: http://westiensixten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0