deal whit reality for ones,,

Tänkte skriva av mig lite här nu innan jag måste börja knuffas med verkligheten. Jag måste ju fixa en massa tills i morgon ni vet. The big day! Okej om mindre än 24 timmar (20 också för den delen) så börjar vi (15 också för den andra delen) skolan. Mhm.

Jagvet att det inte precis är så att alla ungdomar jublar av lycka när man blivigt påmind om det sen en vecka tillbaka att "snart börjar skolan vettu". Men det ska ju bli kul endå att träffa alla, börja på dansen igen. Och från och med i morgon så ska det bli slut me gosaker (jagvet.. den har ni aldrig hört förut va?) och så ska jag börja ta promenader och jogga och sånt shit,, När alla andra lyckas bli så jävla snygga och vältränade så ska väl jag också kunna bli det! Så det är mina planer det! 

Btw i lördags var jag ju på ung på the voice det var naajs! Inte värsta öset precis med det var najs ändå, alla freaka ut när låten FEST HOS MANGE kom på haha. Fan, alla trodde typ att dem skulle komma ut på scenen och ba "FEST HOS MANGEEEE" men icke, vilket faktiskt var jävligt besvikande. SEN HAR JAG FÅTT ÖGONKONTACKT MED ERIK AMARILLO! Haha, sen när det typ var deep moment när det var några som sjöng som sedan sa typ "och nu ska ni få ställa upp för mig med en liten grej så att jag kommer komma ihåg er alla.." deeep moment.. Och då  (inte tillräkligt högt som jag hopats) roppar jag "NAMN-LEEEEEEEKEN!!" De runt omkring oss garva x). (det den killen egentligen gjorde var att ta bild på oss) Men med alla sånahär konserter kommer ju FJORTISARNA som TVUNGET skulle ställa sig vid oss. Alltså dem var typ 10 cm ifrån oss och stod och RÅ-GLODDE PÅ MIG, lite smått irriterande. 

OCH NU KOMMER ÖNSKELISTA LITE HALVT RANDOM!

*Att vara brunare.
*En jävla massa pengar.
*SPOTYFI PREMIUM SOM MAN ÄVEN KAN HA PÅ IPOD NANO SÅ ATT MAN SLIPPER FUKKING ITUNES SOM SUGER!!!
* en massa andra grejer som inte pallas skriva ..

bye.




  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0