våren är här.

Fuck you snöön, så jävla bortsmällt! Nu är alla spår av snön borta! Nu är det äntligen vår!!! Någon vår-krush som drabbat er kanske? Kanske, okej antagligen inte.. eller?

Okej ska sluta tönta mig. I dag efter skolan ,som vi till och med fick sluta tidigare i från, har jag BARA varit ute i solen och solat.. OCH JAG HAR VÄRLDENS LINJE!!! FÖRSTA LINJEN PÅ ETT HALVÅR, typ, MEN ANYWAY, FATTA MIN HAPPYNESS!  Skulle igentligen ha gjort min svenska men tyckte den kunde vänta till nu lite senare på eftermiddagen. Why not lixom? Och plugga ute.. nää det är som att korsa hat och kärlek. Då blir det bara någon fuckt up känsla. Sitter o lyssnar lite på SPOTYFI, som verkligen äger! Och det är gratis att skaffa, då kan man lyssna i hela tjugo timmar om månaden! Och all musik bra är där! Heaven on earth or what lixom?


Varsågod för gratis reklamen spotyfi, om ni kanske vill ge mig gratis premium eller något nu skulle jag inte precis tacka nej, bara så att ni vet.

;).

BY THE WAAAAAAAAAAAAY, HÄR KOMMER EN BILD PÅ MIN BRÄNNA ;D!

okeeej, det syntes inte så jätte mycket.. PÅ BILDEN!
men det ser mer ut in real life!

..och föresten, SNÄLLA låt mig slippa behöva ångra att jag la ut bilden
om det verkligen kliar i fingrarna på er att skriva något taskitg eller liknande
kan ni gå ut pch slå på.. ett träd eller något :).
M.v.H ellnorphen.

Kommentarer
Postat av: Linn

SHIIIIT VA BROWNIE!!! Kan du inte visa linjen på ngn bild också :D? Och JA det kliar i mina fingrar: Jag måste få uttrycka min fucking avundsjuka på din platta mage :@ <3

2011-04-14 @ 19:26:36
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0