Then the air isn't enough.

När luften går ur dig, då du verkligen är färdig. Då ska du inte prata, gå, röra dig, bli irriterad, skratta. Nej. Då ska du kurra in dig i ett mysigt täcke och bara vara awesome.

Heeeeej alla ruliga ungar! (K?) Jag har tyvärr inte bloggat i dag, gaash jag har inte hunnit! Och nu tänkte jag att jag skulle vara snäääääll och ge er ett inlägg! Snäll jag är!

I alla fall, min lur fuckade ju ur i går så jag fick inga sms, eller samtal. De nådde inte fram. Så tilda hade igentligen sms:at mig en halvtimme innan jag ringde henne och undra om hon va klar. Jävla lur.. Men vi hade i alla fall super kul på kvällen! Hahahaha, och FAAAAN VAD VI SKRÄMDE UPP VARANDRA! Haha, vi gick ut o fotade varandra (modellerna ellen o tilda) och gick på en promenad och sedan gick vi till chines gungan, FUCK VAD VI SKRÄMDE VARANDRA!! Inte kul vi hade typ hjärtklapp när vi gick in, När vi var ute var klockan halv elva, så det var mörkt o skit så vi blev bara ännu räddare haha. Sedan kolla vi på film, "Här med förklarar jag er Chuck och Larry" Haha, sen snackade vi lite och så. Vi gjorde mycket i går o va skit trötta så vi somnade ganska tidigt, eller tja kl 2 i alla fall :P. 

Sen i dag vaknade vi lite olika, jag vaknade före tilda.. you know what thats meen! HEHEHEHE! Gud vad jag jävlades med henne i sömnen, ett steg ifrån att jag skulle lägga hennes hand i en skål med ljummet vatten ;). Men sen vid elva gick vi upp typ och vi flummade typ lite tills jag skulle åka till min dans kl 12. DANSEN VAR SKIT KUL!!! Vi var ute också! Det var svårt att dansa på gräset xD. Vid typ kl tre var vi klara  haha, sen strulade det med min skjus så jag gick hem , veet applåder! Var hemma kanske halv fyra sen gick jag och dog. Hehe.

Okej pallar inte skriva längre, sajk. Ser fett ful ut just nu btw. Därför ingen bild!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Haft en bra dag?? :D

2011-04-19 @ 14:45:09
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0