Släktmiddag.

Heeeeej, no blogging today bitches. Men jag har mina anledningar, sedan klockan ett i dag har vi haft SLÄKT/VÄNNER FÖDELSEDAGSFEEEST! För sötis mamma som fyllt år! Det var sjukt trevlig och nu är man så jävla mätt så det finns ju fan inte. Kommer nog inte äta något i morgon för att göra upp med min mage.. :p. Såå mycket åt jag inte men just nu känner man sig rund. haha.

Älskar min släkt så himla mycket, den är så underbar.
Mina älskade kusiner.
Min älskade mormor.
Min älskade farmor.
Min älskade morfar LEIF FOLKE! (hahaha)
Mina älskade mor/far brödrar o systrar.

Puss på er.
(O.B.S.)Nu kommer en fjorre blid från när jag Julli, Dessi o betty
gick runt mitt i natten och lekte fjorrar..
Det var fan grymt kul.

hahaha, ful man e.

Kommentarer
Postat av: Skantz

SV: haha visst är deeen! ;)

2011-04-10 @ 19:21:38
URL: http://sskantz.blogg.se/
Postat av: Tilda

Haha, när vi åkte till skärholmen var det en hel parad av bilar utanför ert hus XD

2011-04-10 @ 21:07:45
URL: http://tiichan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0