shuuue brursooor.

Hej ligger lite random här i min säng och ska snart sova, tyyp. Dansen gick skit bra! hahah flumma som fan bara ;). HAHAHAH jag faila så jääääääävla stenhååårt alltså så jävla mobbat. Haha, emmie o jag skulle driva med varandra och ba "shuue brursan va händer" o skulle dunka varandra i ryggen. Någon random kill hälsning typ. I alla fall, när vi gör det så vette fan vad som händer men det slutar med att jag ramlar det hårdaste ner på golvet och drar med emmie i fallet... AHHAHAHHAHAHAHHAHA OMFG VA VI DOG AV GAAAARV. Aja pallar ej blogga nu.
Shue då.
/eelleeen.

Kommentarer
Postat av: A n n a

HAHAHAHA BRA DÄÄRA!



Sv: Hihi tack Ellen! Blir så himla glad för vi la ner ganska (jätte)mycket jobb på den! Låten är från Glee och är en mashup av Thriller och Heads Will Roll! ;)♥

2011-04-27 @ 20:45:34
URL: http://aninizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0