Mean people sucks!

Jag vet. Jag har varit så fantastiskt ord lös i mina senaste inlägg. Ja ni kanske undrar vad jag har gjort under mitt påsklov? Och kanske lite om vad som ska hända? Ni kanske inte bryr er ett bajs. men dethära är min blogg så jag kommer skriva det endå, deal whit it. (och JA, jag är hämskt medveten om att man inte ska/får skriva "dethära" men det är så jag alltid skrivigt det såå.. jag kommer fortsätta skriva så.)

FREDAG: Jag hade dans, vid 5. Gjorde inte så mycket mer efter det.
LÖRDAG: Jag hade dans på morgonen! Sen solade jag restan av dagen med brooorsan xD.
SÖNDAG: Var med tilda, vi gjorde super mycket (hahah, älskar dig) sedan så sov hon över.
MÅNDAG: Tilda var hos mig till 12. Jag hade dans från klockan 12:15 till lite över fyra. GICK HEM, kom hem 5 och dog resten av dagen.
TISDAG: Jag hade en otroligt rolig heldag med älsk i stan o skärholmen, kärlek till dig evelina!
ONSDAG: Jag sprang runt i affärer med mamma o märta från 12-19. Kollade sedan på fotboll kl 21:30- (minns ej haha) 
TORSDAG: (IDAG) vet ej.
FREDAG: vet ej.
LÖRDAG: MORMOR O MORFAAR!!! :D
SÖNDAG: Vara med Linn, ha bokbål!!! :D Sova över med linn!
MÅNDAG: Vara med Linn sedan fixa sig inför skolan!


kiss n hugs.


Kommentarer
Postat av: Greta

Hej! Allt bra? ;D

2011-04-21 @ 19:41:39
URL: http://keemas.blogg.se/
Postat av: Greta

Sv: De e bra! ;)

Åh tycker du? ;D

2011-04-21 @ 21:51:08
URL: http://keemas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0