jag e ganska ful.

Shuue alla, börjar bli kväll ska snart gå o sova i guess. I alla fall. Jag ,smart-asset, gick för en stund in i TV rummet för att hämta min dator. Som låg där. Där satt mamma, ever och märta och tittade på en "SUPER-DUPER-SPÄNNANDE DECKARE" på ettan, som tydligen var så spännande att dem knappt kunde svara när jag sa hej. K på de lixom. I alla fall då jag skulle hämta laddaren till datorn skulle jag snabbt dra ut den från uttagremsan (ftw..), vara lite smidig o snabb för att inte störa de spända TV tittarna. SÅKLAAAAAART så råkar jag,
A-R-S-L-E-T, trycka på OFF knappen för ALLA uttagen. Även för TV:n. TV:n blev snabbt som in i helveta svart och den intresanta deckaren försvinner från rutan och ersatts med mörker... Jag hamnade på ett X antal dödslistor kan jag ju bara säga. Men deckaren var ändå tillbaka på TV:n 10 sekunder tidigare på grund av mina TV skillzzzzzz.

Fan vad orättvisst det är. Jag föddes ailien (vägde två kilo och var en förtidig-bebis), i mina första år av livet (från någon månad- 5år) så var jag faktist en söööt varelse! Jag var super söt. Sen blev jag en tjockis (6-10) sen vid mina elva år blev jag bara ful o vid tio fick jag glasögon jag ba "SHUOOO ALLA!" haha. Sen nu (12-13) växlar det OTROLIGT MYCKET! Ibland ba men ellen vafan VA SNYGG JAG ÄR! Och i bland så misshandlar jag min spegelbild. Alltså bajs. Men ibland kan jag verkligen svära på att mitt ansikte förendrats över en natt. Jag svääär. 

Whatever, hejdå alla muppets! Hörs i morrn.
BTW JAG HAR PLATTAT HÅRET!

yeeah

smile hitler.

puss o kram :) <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Haha du var tidig men inte evert x). han var bara en ful liten modellunge ... <3

2011-04-04 @ 18:44:53
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0