If you leave me, i wont give a fuck. If you stays I will fukking cry.

Shuue, tillbaka igen! Sorry för dålig updatering men va ska jag säga? Jag har ett liv? Aa den låter bra. Sitter vid datan o lyssnar på stört TÖÖNG musik den e naajs. Har ont i halsen o de suger, ska snart tagga till säng i guess. Blir väl bra såå.

By the way, eller hur hatar man sånahär skabbiga drömmar? JAG HATAR DEM HÅÅRT SUG MIN ****, serriöst det blir så jävla fukkat med cp drömmar som verkar så jävla bra i drömmen men när man vaknar så vill man bara skrubba sid med stålull i 1000 grader varmt vatten... LÄÄÄÄSH.

Aja, fukkt up. Ska draa nu puss o hej.
har haft värsta CP dagen med mitt utseende, spy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0