Go´morron!

Tjenare alla, hur är det? (för engångs skull ska jag inte svara åt er). För mig är det i alla fall greeeeate! Klockan två i dag ska jag möta Julia nere vi skolan och chilla och sådär! Ska bli kul, vi kanske ringer några andra också :D, men whatever, tror inte riktigt att ni BRYR er lixom.

Ni kan gärna skriva en tack komenter för att jag undanhöll tråkig information för er, komentera kan man göra nedanför inlägget ifall att någon har svårt att hitta dit. moving on.

Mitt lov är inte så värst väl planerat just nu men hitils sen jag slutade skolan:

Fredag: Dans och chill med familjen.
Lördag: Tidig dans och vara ute och sola med bror, haha.
Söndag: Vara med julia :D!
måndag: kanske extra dans?
tisdag: inget planerat,
onsdag: inget planerat.
torsdag: inget planerat.
fredag: inget planerat.
lördag: Påsk hos mormor!
söndag: Sova över med linn, ha bokbål!
måndag: Vara med Linn :).

aa, sen börjar ju skolan lixom.
hejdå bitches, hör av mig senare :).

vadå så jääääävla hot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0