En bra vecka..?

Faan... det är en bra vecka. Sen är det PÅSKLOV! Haha, sen råkade arslet Ellen (åsa) snubbla på grusplanen när vi spelade fotboll. Då kanske ni tror att "men gud taklade någon dig?!" "Gjorde någon krokben?" "Höhö, snubblade du på den hårda bollen?"

Haha, nej trodde ni det själva eller? x).

Jag snubblade på målet. Jupp, ni hörde rätt. På målet. Det stora, väldigt synliga STILLSTÅENDE målet. Jag vet applåder tack. Man är så otroligt duktig! Och mina skillz ska man inte äns börja prata om..!

Nu kom mamma o evert hem han har haft utveckling samtal, jag vet ni BRYYYR ER SÅ SJUKT MYCKET! Ska gå nu tjarå blöggen, i dag är det dans också! Hejdåååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0