Ellen o Tilda är fukking bääst!

Jag och Tilda är bäst, alla som protesterar suger häst.

Juste. Haha, just nu har båda gått hem till sig och käkat och eftersom Tilda (alla som känner tilda vet antagligen) äter en smula i taget så är jag klar före henne! Ser inte riktigt det som en seger alltså. Min telle e fett knaas, kan inte se om någon ringer mig :S. Haha fick skäll för det. SAAJK. I kväll blire i alla fall galeeet me bästa Tilda som ska sova över. Och märta ska tydligen också ha en liga som sover över. Haha, ont om madrasser sajk. Och jag fråga till och med först om Tilda fick sova över!!! (barnunge.se/nu/com). I alla fall hoppas jag hon messar snart o säger att hon är klar ;). Vi har lekt med lite små ungar i dag, huur söta som heelst! "bebis****zm" Pedofilerna Ellen o Tilda här.

 Det är verkligen vår nu på riktigt och sommarn är hack i häl. Det är så fukking underbart alltså! Förlåt att jag svär så mycket i ALLA inlägg men det är förstärkelse ord. Så att alla fattar hur fucking glad jag är. Livet äger.

:D.

life rocks, then you die.

Kommentarer
Postat av: julia

kolla in min:)kommentera vetja:)

2011-04-20 @ 12:39:10
URL: http://zina.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0