Blommor och Bin.

I dag hade vi sexuallkunskap. Med våran lärare. Om oss människor kan man tro då men nej neeej. INTE TILLÅTET! Vi snackade om sexuallkunskap för BLOMMOR, yes ni såg rätt blommor. Jag tror inyte jag anstränkt mig så mycket för att hålla mig från skrattatacker föut. Hahaha, fyfan vad mobbat. Jag gick till skolan i svart i dag, jag sörjde som ni kanske förstår. Men det var en ganska najs dag endå :). Hahaha, när vi satt ute och på rasten vid bänkarna och snackade om.. Hahaha. (alla pervon därute, nej inte om det.) Gillar min klass fan. Haha, och på engelskan alltså, gött.

Från och med i dag ska (skulle..) jag sluta att äta GODIS/SNACKS/FIKA MED MERA! Sluta med allt sådant, och träna för att bli fit (for fight) till London! (Bara någon vecka dit, haha) men också till sommaren över lag. Men SÅKLART skulle ABSOLUT alla vara överdrivet givmilda med deras gömmor av snacks från påsklovet (mina är så duktigt borttagna av mig och Linn i söndags/måndags). Jag blev DRÄNKT i godsaker! Det ända jag kunde göra var att äta mig ur skiten. suck, fuck helveeeete.

Ska gå och spy någonstans, hejdå.
(btw, det här är FUKKING tredje gången jag skriver detta inlägg, det raderades helt TVÅ GÅNGER INNAN och jag var tvungen att skriva om det. GILLA mitt inlägg, annars *morr..*)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0