Befriad.

Hej alla guzzar o gubbar! Allt bra med er? I hope. I dag skiner solen och det är sista dagen på påsk lovet! Lite för mycket mat har hamnat  i magen tycker jag, i alla fall för mycket onyttigheter (DET ÄR PÅÅSK DUUH) men har ändå bestämt mig för att göra TUSEN ni hörde mig TUSEN situps. Yes thats true. Ska göra hundra stycken tio gånger. Dock ska jag dela upp det under dagen.

OM jag skulle klara detta skulle jag bli jätte glad eftersom jag är så jävla laat! Kanske drar ut o springer också! skojja, haha är rädd för bilar. Skämtar inte..

I alla fall, i går med Pinnelinn gick skit bra! Älskar henne, snuttan :'). Bästa ever. Våran "BÅL" gick SÅ JÄVLA MOTHER FUKKING BRA! Vi kommer ÄGA SÖNDER ALLA på att göra brasor i sommar, mohahaha. Det gick dock lite segt i början men who cears?  

Vi satt ute på min tomt och äldade till kl halv ett typ. Vi hade varit ute i tre immar då. hihi, sedan gick vi in o kollade på White chicks. Vi somnade typ... fyra? ah, något åt det hållet i alla fall ;p. Aja ska dra o sola nu, puss på er!

mig i sommrars! SOMMAR FEELING!
:D

Kommentarer
Postat av: Amicajonsson <3

Haha vad söt :D<3

2011-04-25 @ 16:03:59
URL: http://amicajonsson.blogg.se/
Postat av: A n n a

Nu vill jag också grilla!

2011-04-25 @ 21:29:54
URL: http://aninizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0