-oh say black night, will it be a good day tomorrow? -Well no, lol. -...

SHUUUE ALLA BRÜRSUR O GUMMOR, VAD HÄNDER DENNA KALLA NATT? K, det e kväll men låt oss ignorera det. Typ inget? Bara chillar med livet? naaaajs. Det gör jag i alla fall i dag! Eller just nu i alla fall.Efter skoolan drog jag och Linn hem till henne och bakade paj o snackade om allt o inget. Det var najs, speciellt med Linn ditt cp. Mitt lilla cp-barn. Nussegull! Sen vid tjugo över fyra komma mamma o hämta mig o vi drog till min daaans, det var najs vi körde en timmes styrka typ sen en kvart dans, det var najs. Kom hem typ sex.

Sen dess har jag bara chillat ganska stenhååårt!
Och sen i morrn ska jag upp klockan nio o sedan klockan tio dra till dansen.
Ska bli jävla naaajs alltså, sen efter dansen så drar jag hem o fixar mig o duschar,äter skiter. Ni vet. Sen klockan två typ så ska jag till skärholmen där jag möter upp Julli dessi & C.O! Sen drar vi till öst o hänger sedan efter det på söndagen drar vi till LANDSTÄÄÄLLET! T-PLAAACE LIXOM! Hihi, största g33333ken ellen. Sen åker jag hem med min familj tillbax hem vid typ tre, kommer hem o chillar. LÅTER SJUUKT NAJS JAG VEEET!

PÖRRE PÅ DIN GÖRRE.

.... ps, sitter o lagar middag till mig o min bror, klockan tio lixom. K-k-kul.

meee

Vacker tack jag veet.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0