U n d e r b a r t...

Hellu everbody! Kom precis hem från skolan, det har varit najsigt i dag var med poolarna och sådant :).
Sedan kom jag hem och käkade fil med flingor sedan så satte jag mig vid datan! Jag hinner typ aldrig vara vid datan! Detta e första gången jag e det på två dagar! It´s INSANE!!!

Även fast jag absolut inte gör något på dagarna så är jag typ alltid stressad! :O not good. Tänk då näär jag gör något! Shit asså, skulle villa göra ngt i dag! Jag vill inte vara en nolifer som Evert!  

BTW: jag kom på en massa nya smailisar just nu!! 
 (:p 
           ):p    
                       O:p
                                S:p
                            

alltså alla smailisar aom går fast med ett "p" vid ögonen! Då blevre en smailis med käpps!!!
Visst äe jag smaaaart!!! 


/e   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0