tjockis...

Haaha, äta när man har tråkigt.. bra ellen xD
aah, nu måste jag värkligen börja träna. Och efter camping tripp så blirre HÅÅÅÅÅRDASTE socker och fett löftet!
shiiiiiiiit. Usch. Måste nog sluta kolla på tv såg precis en super söt tjej i min ålder (haha miiiiisstolk) som FÖR I HELVETE SÅG UT SOM EN AVATAR! Det ända som saknades var den blåa huden, hah.

aja. Inget hindrar mig nu för att träna.. Em, tja. Jag gör nog det efter att jag suttit vid datan!
Nu sitter evert  och skäller på mamma som en jävla bull-dog för att hon inte kan everts läxors svar. Ja baaad mamma asså. Lixom låter sin son göra sina läxor själv och låter honom hitta sin egen info.. baaad. Men nu är inte änns fallet så. mamma hjälper evert och försöker hitta info och ger alla svar. och när hon inte hittar det så får evert psyko bryt och typ dampar sönder.

åh, dampbarn snälla.

Aah, bye now!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0