Tjenis p*nis!

Haha, gissa vad min fulständiga rubrik är! ;). Förut när jag inte bloggat lika länge så tyckte jag det var skit boring att blogg! Just nu ÄLSKAR jag att blogga! Man ba: hehe.. ;).

ah, i dag har Pinnen och jag Chillat i huddinge och sen drog vi hem till mig och flummade. Jag har typ träningsvärk för hur mycket vi garvade sönder asså! Haha, vi gillar att flumma asså xD. I huddinge så fikade vi på don chicka banna och vi mös lite och pratade skit ;). Haha, nooot! vi hade hedeligt bästisprat. You know..
Sen gick vi runt och flummade. Asså sorry för ordförbruket av ordet "flummade" Men det är den lättaste beskrivningen av vad vi gjorde xD. Men jag har varit flum... Hyperaktiv, hela jävla dagen i dag.

Jag hade typ närvsamman brott på matten.. Haha, men sen gick vi och tigde godis av alla valstugor! Hehe, sen gick Linn och drev med en av mupparna och jag stod bakom och asgarvade. MWAHAHA! Vi hade iaf sjukt kul.
Haha, sen åkte vi buss hem opch när vi gick hem till mig hade vi skit kul asså hahahhaha, Vi träffade på en sprinkel och jag sprang igenom den och Linn stod där och fångade vatten i munnen. till våran stora förskräkelse så kollade ägaren på... whooooooooops...

aja. Sen kom vi hem till mig och hade sjukt kul :). Nu ska jag snart äta middag sedan ska jag plugga engelska!
Bye bye!

hehe xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0