Tjenaaaare!

Hejsan svejsan ellen is talking to you! Sorry för den väldigt dåliga uppdateringen men det har ialla fall bara blivit så jag har lixom inte hunnit skriva något lixom. Jag funderar på om jag ska ha frågestund... Ska jag? Skriv det i så fall ;).

Denna helg började med att jag stressade röven av mig efter skolan för att jag skulle till en bio. Sen då vi sticker till presbyron för att köpa remsa så funkar inte mammas kort -.-' .. Men vi hämtar ut pengar och SPRINGER till tåget. Sen så kommer jag i tid till sergel och jag möter Chilly, Dessi och Emelie. Sen lite senare kommer Ant-man och oscar. Skit sköna killar xD. Hahaha, sen gick vi in till bion och det var så himla soft asså! HEHEHE!

Sen skulle vi hoppa ner från en trappa och då vrikar jag foten.. smart ellen.
Sen drar vi hem till oscar och flummar (hehe!) där och käkar middag. Sen vid halv nio så sticker vi. (Jag dessi och chilly) hem till oss för jag skulle SOVA ÖVER! sleeeeeeep oooover! ;). Sen så flummade vi lite mer och spelade in musikvidios. Vi var: HIPPIES, FJORTIZAR OCH EMOS! Men emos filmen försvan!

Sen vid tolv kolla vi film till halv två. Vi såg i tacket lyser stjärnona. Sen somnade vi typ två sådär. Sen vid nio MÅSTE vi vakna och käka frulle sen MÅSTE jag hem.. Men sen i dag så har jag varit på lunch med tjejorna det var najsigt :D.

E skit mätt fortfarande. Michans kycklingen var fett god och Evelinas och mitt ris var oxå gott. Vilket är ett under becuse... JAG SUGER PÅ MATLAGNING!

Haha,bye alla Underbara! 


glad :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0