samsung!!! ARGH!

Bajs mobbe, I don't like you biaaatch! Det går inte att lägga in bilder från mobben till datorn och man kan inte lägga in musik till mobben. min mobbe e retarded! A fucking RETARD!  Sen försviner batiriet på en sekund!
Okej jag gillar min mobbe men asså.. inte just nu.

Jag ska nog sälja jul tidningar och vinna en. Jag har ju haft min i ett år nu xD.

Btw: tycker ni inte att det är charmigt när era pappor pratar med tv:n?! HAHAHA!

Och btw igen jag fick visnings ex:et så den var fett repig från början. Och mamma betalde ändå fullt pris för den men tjenare mamma vet du vad "pruta på dåliga grejer" är eller? -.-

Kommentarer
Postat av: Tilda

Klaga lagom! xD Det finns de som har det värre, typ tjejen 2 hus bort.. >.>

2010-09-06 @ 16:41:15
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0