Rock 'n' roll!

Hejsan dejsan hur e läget! Sitter i data salen och SKA plugga SO igentligen men det var skit tråkigt..
Jag har sjukt ont i mun fot sedan dansen i går. Den är jätte stel. I går så åkte jag till skärholmen och köpte ett par spets leggyeans och ett under linne med mami. sedan åkte vi runt till Jysk, Siba och Ikea på gakt eftrer en sako-säck.  Men vi hittade ingen. MEN vi hittade en jätte snygg emm.. "stol" för 200 spän :D

Men i alla fall, när vi åkte runt med bil så lýssnade vi på en gamal hårdrock skiva som heter "heavy danc" O...''

DÄR STÄNGDE JAG AV DATAN NÄR VÅRAN LÄRARE KOM IN! DETTA RADERADES OCH ISTÄLLET SKREV JAG ETT INLÄGG MED TEXTEN "ARGH" xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0