Perkule!

PERKULE! Jag mår dåligt, jag känner mig fan förlamad! Inte okej! Jag vaknade i tattatermosen och mådde bajs! Jag hade så ont i ryggen att jag knappt kunde gå upp. Men det höll jag inom mig istället för att gnälla som en baby som någon annan gjorde HOSTevertHOST. Aja, sen gick vi upp till mormor och morfar och käkade frulle!
Det var super mysigt, sen så kollade vi på "chears" med morfar och jag blev helt förskräkt!

Det var typ två syskon som hade gjort barn och nu var syrran gravid och syskonen satt och gulade vid matbordet... -.- Sedan då mamman frågade varför så svarade syrran. "Jag hade tröttnat på att bara sitta hemma!" Och brorsan bara "jag ville bara ge henne något att göra!"

Herre min gud asså, jag HOPPAS att jag missuppfatade eller något, det där var ju fan helt sjukt! whatever.. Just Nu sitter jag i en gamal gung-stol och ojar om min onda rygg xD.

Haha, men det var i alla fall jätte god mat hos mormor och jag tror att jag gått upp fem kilo eller liknande och nu kräver mamma att vi ska käka lunch?! Man ba: WHAAAT! Och märta sjunger opra så att det ekar igenom väggarna och hon skyfflar ut kläder från hennes garderob som jag ska få! MOHAHAHA!

Sorry för att inlägget blev  lite fuckat men aaja, kräv inte för mycket från en gammal ojande mäniska ;).



Kommentarer
Postat av: A n n a ♥

Sv: Haha ja och mint :D

2010-09-05 @ 17:05:20
URL: http://aninizz.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej sötnos! :)

Jag har precis startat en frågestund på bloggen! Du får gärna komma in och fråga vad som helst, ju mera frågor desto roligar!

Svara på frågorna på onsdag :)



Ha en bra kväll ♥

emma

2010-09-05 @ 19:00:13
URL: http://domnauer.blogg.se/
Postat av: Vonskareng

Haha din blogg är skön :D

2010-09-05 @ 19:01:39
URL: http://Www.metrobloggen.se/vonskareng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0