P U S S P Å D I G

HEJ ALLA ANDRA! sitter i min säng typ helt utmattad, vet ej varför gör det bara. Ska igentligen plugga men asså, jag pallar fan inte. Sen har vi en annan liten pluggis i familjen som heter evert som är väldigt muppig för tillfället!
Ytters irriterande litten mupp som springer omkring. SUCK!

Inte kul med läxor! NOT FUNNY!

Men något som är jävligt funny är ju att jag har tillbringat dagen tillsammans med Linn! Vi hade superduper kul!
Vi möttes i centrum sedan gick vi och käkade på subway. Mmm, det var super gott! Sedan var det ett jävla HYPERMONGO sm var ganska FEEET som gick förbi mitt och Linns bord och då så välte han ner Linns cocacoola så att den hamnade på golvet och allt spildes ut! Han vände sig inte änns och sa förlåt han gick bara vidare som ett jävla MONGO! Men linn fick en ny dricka. SOM TUR VAR! Annars jävlar! Sen mötte vi oliver där, han satt och käkade med oss, vi pratade lite och Linn och jag käkade upp och den drog vi och sa hejdå.

Sen gick vi runt i huddinge och hade kul ;). Sen så köpte vi glass på macka donken och sen drog vi hem. Vi fick skjus av mamma hem! Då åkte vi hem till linn och chillade där! Sen vid åtta snåret stack jag hem.

Och då käkade jag middag och sen hamnade jag här typ ;). Nu måste jag nog plugga asso.
Aja, puss och lek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0