Nämen tjenixen!

Hej det är jag igen! Sorry för att bloggen är så tråkig nu för tiden. Jag e typ tråkig. Men asså, jag är ju sjuk så varför inte utnyttja det och säga att det är därför? :O man e ju bra smaart! Eller tja, sjuk och sjuk.. Förskyld om det räknas. Vilket det kanske inte gör. Aja, nu byter jag ju ämne från the fakt that I´m a boring littel Sh*t

Sorry, aja, ska tråka i morgon sen ska jag till dans och snappa upp lite lördags danssteg.. Den som är den mäst utväklade lixom. Och den är extra svår.. ah och jag kommer BEHÖVA missa den 3 gånger. En gång är redan missad så två gånger till.. x(.

----- Jag var nere och tjuv-lyssnade på mamma och pappa när dem pratade om mig.
Och när dem sa: Ellen är ju synskadad tyckte jag dem sa: Ellen är ju utväklingsskadad...
Och jag ba: WHAAAAAAT?! men så sa dem ju inte... >.<

Aja, ska fixa med mitt rum sen ska jag trääna!

Från och med nu ska jag träna varge dag och ha godislöfte! Yeey!


har varit med gullis i dag som
ni redan veet ;).

Det är jag och linn på bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0