Jag är fast i mitt hus..

Min fot gör så jävla ont! Jag är verkligen fast. Jag kan inte gå runt utan att det gör skit ont!
 Det är som att ha en  boj runt foten. Det är verkligen inte skönt! ARGH! Whatever.. okej inte alls whatever när jag tänker efter... Det är inte skönt asså. Det e ganska svullen inte jätte men ganska. I vilket fall.

I dag på matte lektionen som var våran sista så fick några av oss sluta bara att vi tog ett papper med oss hem!
YEAH! Vi blev skit glada och stack på dirr. Sen en liten stund senare så gick jag in till dem som fortfarande pluggade och sa typ: HAHA, JAG HAR SLUTAT!!! och dansade seger dansen. Och då DAMPADE monika ut och nu ska jag ENSAM stanna kvar nästa lektion.. -.- Asså chilla.

Asså, jag älskar hård rock (en viss typ av den)  jag hörde det på Heavy dance skivan och jag DIGGAR det stenhårt asså! :D :D


Kommentarer
Postat av: Linn

ÄLSKAR OXÅ ALLA TYPER AV ROCK :O! Många gånger föredrar jag rock-bandit istället för NRJ ;D

2010-09-15 @ 21:29:39
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: sähär

haha snygg bild ;)

2010-09-18 @ 21:57:40
URL: http://sseherr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0