"I want a co*k"

Jag kom precis och tänka på ett litet missöde som hämde när vi åkte till egypten förra året.
Jag borde verkligen lära mig att utala engelska innan seriösa missförstånd drabbar mig och alla inblandade.


*Jag och min familj och en annan familj åkte till egypten i november. En av kvällarna gick vi till en resturang vi "barn" satte oss vid ett eget bord och föreldrarna ett egert bord* Snart så kommer en servitris till vårat  bord... -.-

Servitris: What do you want to drink?

Alex: Cook please.
Märta: Cook.
Evert: sprite. (typ som 7-upp)
philip: cook.

SEN när vi kommer till mig... -.-'

Jag: I want a cock!

Servitrisen *som håller sig för garv* : Your drink come sune.

asså jag minns inte exakt vad dem andra sa vad dem ville dricka MEN jag mins mycke bra det jag sa...

Godbye,..


Den goda drycken eller...

ja ni fattar... -.-'

/ellen


Kommentarer
Postat av: viviana

Söt blogg =)



Vem föredrar du Cristiano ronaldo eller Sean faris?

Kolla in min blogg =)



KRAM <3

2010-09-12 @ 18:21:26
URL: http://dezis.blogg.se/
Postat av: Märta

så där sa du ju inte alls vafan ljuger du för!

jävla myttare!

2010-09-13 @ 13:30:35
URL: http://maretta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0