hahahahahha!

Jag var för en stund sedan tillräkligt uttråkad föör att inte bara kolla kissies blogg utom ävens hennes brorsa. Jag hade svååååår trisdes! Och då hamnade jag på ett vidio inlägg av honom då han typ pratade om "analsex" ja, super normal blogg jag veeet. Vilket fall och då slutar hen med och säga "och det har ju blivigt väldigt populärt!" Och mamma som var i rummet ba: ellen.., vad hade blivigt väldigt populärt?!

Jag som då bet mig i hela min mun för att inte garva klämde fram ett surt "inget" (jag e sur på mamma)
och tog datan över ansiktet så att hon inte såg mitt face medans jag assgarvade och gick till mitt rum. Och jag ska igentligen plugga AZZET av mig just nu men gick till mitt rum för att blogga i stället...hehe..

okej det lät roligare i mitt huvud, då varre en jätte lustig röst i mitt huvud som sa det :3

k, ska inte skriva mer.. bye ska plugga nu.. bull shiiiiiat

Kommentarer
Postat av: Linn

Jävla retard! "En röst i mitt huvud" ???? WTF!?!?! Ellen, tvinga mig inte att släpa dig till mentalsjukhusen IGEN !

2010-10-02 @ 18:16:12
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0