God mooooooooorgon!

TJÄÄNARE! Ska snart tagga till solan men tänkte att jag antagligen hinner med ett litet inlägg lixom.
Jag har sovit i mitt stora fluffiga täcke och det var sjukt najs! Det är på bredden typ två meter! Och längden två och tjugo! Det var ganska varmt men super sköööööööööööönt ändå! Och nu sitter jag i min nya sotol och gungar lite x3.

I daaaaag ska jag
gå i skolan ;), sen sitta hemma och stäääääda mitt rum -.- LOOOL. Sedan så kommer jag att gå på dansen och sedan duscha och sedan typ dö i min säng tillsammans med bettan (min dator) Tänkte att jag var tvungen att döpa den så tjocka bettan fick det bli :D.

Whaaaat eva! Ska draaaa nu så puss och kram så länge alla ÜnderbAra!

p.s sorry för dålig uppdatering..


DEEEET e ganske moffigt

min nya ring ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0