.

Ah, ingen rubrik. Sitter brevid älskade syster och är inne på datan. Det e najs att bara chilla med lilla foten :). På torsdag ska jag och Linn vara och göra ngt kul och i helgen ska jag på dans och sedan till landet och grilla och säga hejdå på riktigt till sommaren. Asså, man dör brevid märta jag tror att jag typ suttit garvet i halsen flera gånger man ba tjenare. -.-

aja, i dag ska jag fortsätta att chilla och plugga lite gran.
Märta håller på och tvingar mig att gilla en maaassa saker på hennes fb så att hon inte ska vara mobbad.
HAHAHAHAHAHAHHA!

underbara hälsningar.
/e

Kommentarer
Postat av: julia

Nice blogg ellen<3<3

2010-09-20 @ 21:22:46
URL: http://jully.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0