Ego bilder på ingång... nä jag skoja.

Har ägnat fem minuter av mitt heliga liv på att ta Ego bilder, men ja, jag pallar inte lägga ut dem helt änkelt, I´m sooo sorry Men aah, jag e lat face the fakt (emelie♥) Haha, jag saknar alla underbara kompisar jag träffande under sommaren! Sommaren ÄGDE! Nu ärre höst och fult väde-

AAAAAAAAAOOOOOUUUUUTTTTTCCCCCCHHHH!!!

aj, min nacke bara knakade till... spOOOOky!
Men idag har jag varit i skolan, en väldigt bra skoldag. Sen så blevre inge bio vilket suger monkey dick!
Nu vet ni det, men jag var med underbara Linn istället :D. Aja, nu ska jag sova... typ.

Chao! 

Hehe... Nu för att ni inte ska få mardrömar om saken åvan-
för så ska ni få en sjukt gullig bild på denna "art" ;).

mini-monkey-33.jpg image by mcrlover625
okej.. När jag tänker efter så var den 
hära oxå lite läskig...
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Mwaha, läppiga fingrar på lillapapn! O.O

2010-09-03 @ 15:04:12
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0