E! som i ellen. G! som i groda. O! som i otrolig.

Hehehhe, here come the foton! ;).



hehehehehe

aaaaah!

smile!

haah,

i know i´m craaaazzy! men ni borde vant er vid det hära laget! xD

hehe

tjoooo

yeah!

haha parti

love

h





sudddig







o shiiit



knh

im boooord

im the beeest

c00ling

hahaha fuck face!!

my hair!

lick it upp!

HAHAH asså lyssnar på en rock låt och dem har typ sagt den meningen sjutioelva gånger och skrickit lite i mellan!
aja, sorry för alla rubbade bilder. Jag satt sorgligt ensam hemma och skulle plugga. För att underhålla mig själv så lekte jag bimbo medans jag pluggade sedan så skulle jag ta ego bilder fortfarande i bimbo rollen och ett fotto blev två och två blev betydligt fleer.. em ja.. HOOOST HOOST!

bye!


Kommentarer
Postat av: Tildodos

''ett fotto blev två och två blev betydligt fleer.. ''



tre.. kanske fyra.. osv... XD

2010-09-30 @ 18:11:49
URL: http://tildaspopcorn.blogg.se/
Postat av: märtaaaa

asså herregud måste du bomba med foton?

jävla psyk... man lägger in typ 4 åt gången inte 5362..

2010-09-30 @ 18:34:43
URL: http://huddingee.blogg.se/
Postat av: Linn

Nya kläder :D? Fina <3. Jävla fjortis på sista bilden. Nu måste jag skjuta dig för jag hatar fjortisar. PANG!



Förlåt om jag sårade dig jag skojja bara de vet du <33333. DU E INTE FJORTIS!!!!!!!!!!!

2010-10-02 @ 18:13:29
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0