Biggie biggie love to you!

Haha, jag tänkte inte när jag skrev rubriken till mitt försvar! xD!
I dag har mycket hänt men jag har haft så tråkigt och ont att jag bara vill huga av fot helvetet!
Kännslan är så jävla obehaglig det är fucking UNBELIEVABLE!

aja, har bringat fyra och en halv timme på sjukhuset och rönkat foten.. Asså PAIN IN MY ASS! Det var så himla jobbigt så sjukt jobbigt och jag fick rönka om typ tre gånger man ba WTF? -.-' Suck asso.

Men sen kom mamma och jag hem med det glada beskedet att min fott var helt okej! Och mamma frågade skönaste frågan till mig xD.

Mamma: Så du är inte besviken för att det inte var någotning va (alltså inge fel med foten)?
Jag: WHOOOT?!
Mamma: jaa..
Jag: i helvete heller...

haha, aja. Sen kom jag hem och skulle sätta mig vid datan och relaxa men då ska vi kolla på Kick-ass och dem var mega bra! Den var inte såhära som amrecanska filmer kan vara då man fattar hela filmen efter typ tio minuter den var skit bara asså man var chockad till slutet asså! Den var super bra, jag rekomenderar lungt den!

Aja, nu ska jag chilla någon annan stans! 






Jag vet jag e perrvig som visar upp min FOT på bloggen men whot ever!

/later

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0