åland!

Yes i promes you that soo, here it comes! Ja, nu ska jag ju berätta om min fantastiska helg som var tja, fantastisk tror alvarligt att jag gick upp ett kilo. OMG ELLEN STOP ETATING LIKE A PIG! sorry, var bara tvungen att skriva ^^.

Whatever, på lördagen så sticker vi på morgonen och åker bil och lyssnar på fetting bra musik så stort plus för det. efter två timmar e vi framme och då börjar alla typ stretcha efter den långa bilresan. Okej inte alla. Okej ingen men tro mig alla ville! okej kanske inte alla men jag ville! Okej jag tänkte inte på det...

Okej nu byter vi ämne.. -.- 

Men vilket fall, vi kom dit käkade lite mackor sedan vid två så stack vi och sen var vi där och skrev på lappar och sådant. Sedan gick vi på båten och då så gick vi direkt till buffen. vi satt där och sedan så hämtade vi jätte good mat! MUMMS! Sedan spelade vi lite ytte pytte. Då gick det fett bra för mig! Sen käkade vi efterrätt och tro mig det var sjukt gott! :D. Sen så spelade vi mer xD. Och hela dit resan ägde jag jag kanske hade sextio+ spänn!  (alla började med 50.. xD) Sen på tillbaka resan så gick det ganske host host SOPPIGT för min del! Men inte för evert och alex. 

När deras pengar var slut så fick evert fem kronor och han förvandlade dem till trehundra spänn.. 
OMG! Medans min tur försvan. Sen så kom den typ tillbaka när det var tjugo min kvar och jag hade mina 35 kronor som skramlade ganska tyst.. Medan evert och alex BADADE I DERAS JÄVLA PENGAR! 
Sen på kvällen chillade vi sen gick vi till säng ganska tidigt! 
 
Ah, sen på morgonen stack vi. Ah, det var min resa! :D. 

BILDER! 


smexigt fille HAHAHA xD

ännu smexigare alex xD

the boys :), exept filip.

me.

på väg mot båten!

stenar.wow.

lite trött vid ögonen eller?! -.-

ÅÅÅLLLLAAAANNNDDD!

my food :D.


the enarmade bandit!

ser ut som om filip kan vinna lite stålar här asså!

här van jag määäst!

manny manny MAAAAAAANNY!

moi!

skithöarna som van en massa pengar! :@

Aja, kiss en love vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0