tre små ord..

Jag e så himla HAPPY FACE just nu en helt obeskrivlig känsla! Men om man blir ås jäkla glad över något sådant så måste det ju betyda det stora ordet som börjar på Ä.

Shit asså.... :3♥

Okej back to the daaaaaay, i dag så kunde jag slutat tio i tre med envisas med att gå med julia på hemkunskaps profilen och äta typ tio små kakor.. Bra ellen.. Men sen hade vi roligt efter skolan. Jag, julia, Damon och Jonte stack till dagis gungan och gungade lite där, det var najs sedan så skulle alla hem. Nu sitter jag här och ångrar beslutet att jag åt kakor. Bröt mitt löfte efter FÖRSTA DAGEN! Och så tränade jag inte i går...

Men då börjar jag nu då!
Min att göra lista!



asså, faild jag veeet men det var första gången jag gjorde ngt sådant xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0