reggae!

AHH! I AM IN LÖÖVE! Reggae musiken pwnar håårt! Man blir bara så kär och lugn inombords! Och vet ni vaad?! (heelt ointressant fakta) O'boy låten är svensk reggae! FATTA! Världen e upp och ner.. O.o
Men aja, jag är IN LÖÖVE i reggae jag har kommit på mig flera gånger med att sitta och digga till musiken.. Okeej det var nog bara nööörd varning.. Whaatever!

I dag harre varit fullt hus hemma hos oss! Hela mams sida + farmor har varit här för att fira pappas snygga halvgamla siffra! Och då har söta stor kusin IDA fixat mina ÖGONBRYN! Så himla snygga blev dem! E så himla nöööööjd! Precis som jag ville ha dem! YEAH!

Men nu har alla släktingar dratt hem så nu sitter alla här och andas ut. Exept me jag sitter här och hyper ventilierar (stAvNIg?!)  Ja.. em jag e ganska pigg, antagligen allt socker (OCH FETT!) Men som sagt nu e det verkligen NO CANDY for me. Eller ngt gott! Sedan undan tag för min och linns myshelg! :).

ÄLSKAR DEN KVINNAN!
:). Nu lite bilder på ögonbryn och kanske annat skit! :D.


gjorde om så att man skulle se ögonbrynet bättre! :D

Kommentarer
Postat av: Linn

FAN VA SÄÄÄXI :D <3. Du hade iof inte behövt fixa, dina ögonbryn var as-fina innan (tro inget annat!) men nu är de ännu finare ;D

2010-10-18 @ 12:45:48
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0