ÖGON LOCK HÅLL ER UPPE NU DÅ!

Är så himla trött, skulle nog kunna sova nu om jag ville! Haha, har inte hunnit plugga än. Okej lite engelska och lite svenska men mina papper tog slut på svenskan när jag skrev och det blev fett fuckat hella min historia! ARGH!

De låter så bra när man skriver de sen när man läser igenom det så låter det muppat åt bara h*lvete!
Inte kul hetl änkelt! Aja, shiiiiit happppeeennnss! Vilket e synd. Det e tråkigt med skit :(.

Sitter just nu och kollar runt i mitt väldigt stökiga rum. Måste städa asså. Men jag pallar inte. Tro mig det kanske ligger en död människa här inne utan att jag vet om det! Shit vad hämskt det skulle bli. Sen när jag typ städar här om ett par hundra år så ligger det ett skellet här utan anledning och så blir det fett stort och rubriken lyder "GÖMMER DU SKELLET I GARDEROBEN?" Och sen skulle jag behöva gömma mig för att dem tror att jag har mördat stackaren och sen blir jag mentalt handikapad (som på SET i dag xD) och går runt och gömmer mig hela livet och dör ensam och så dyker MITT ruttnande lik upp i någons tjejs rum och så bara fortsätter allt i samma årdning i en ända cirkel... O.o

Okej slutar blogga nu.. börjar bli lite.. weird!

Kommentarer
Postat av: Sandra

kul blogg !

2010-10-16 @ 23:47:36
URL: http://fotoniss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0