Men tja igen.

Nu var dansen avklarad och dans e verkligen så himla superduper kul det går inte att beskriva!
(okej överdriv kanske ni tänker, men nej där har ni feeel!)

Aja, nu gnatar mamma om att jag ska göra detdära jävla kortet! SUCK! Sen så skulle vi dit halv sju så jag har då två och en halv timme på mig att: Göra kortet, Fixa naglarna, duscha, och sedan fixa allt göra mig i årdning och så!

Ah, roligaste inlägget jag någonsin skrivit.. jag vet MEN NU KOMMER ÄNTLIGEN SERIEN JAG SKULLE VISA!


Den blev fuckad när jag kopierade den, men vafan.

Kommentarer
Postat av: Linn

HAHHAHAHAHAHAHAH! Bara äkta Twi-hards förstår humorn i det där. HAHAHAHHAHA! xD

2010-10-23 @ 20:15:46
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0