Linn is the beeeeeeeest

Bara så att ni där hemma fattar det ;) Haha, fan vad kul man har med den människan LYCKORUS ja, Hon e min bästa bästis! Vi e så jävla coola, vi e coolast! Vi skrämmer små tanter på vägen och gömmer mariana! "Do not tell anyone!" Haha, sorry att jag skriver en massa skämt som bara högst tre pers fattar xD Men bara för att vi tycker det e såå kul ;).

Men efter skoolan i dag så kom linn hem till mig och vi hade soft och sen käkade hon här och sen vid lite över åtta stack hon hem och då satt vi på trottoaren och var såå coola man bara kan vara xD
Jaaa, nu vet ni deet xD Kommer en bild på nutten och mig ;).


Detta var dock inte i dag (vill inte lägga ut bilderna på oss i daaag xD)
jisses jag hade ju glajjor oh allt ;)

Kommentarer
Postat av: Linn

Jooo men lägg ut de där modellbilderna gör det hahah x) <3

2010-10-29 @ 15:01:14
URL: http://pinnelinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0