jag älskar dig!

Hur många gånger har jag skrattat mig till magknip och till tårar med dig?
Hur många gånger har du alltid funnits där för mig?
Hur många gånger har jag alltid kunnat ringa dig?
Hur många gånger har jag längtat efter dig när vi inte sätts på ett tag?
Hur många gånger kommer jag antagligen skriva sånahära inlägg om dig?
Hur många gånger har jag alltid kunnat lita på dig?
Hur många gånger har jag bett dig om att göra något korkat tillsammans med dig?
Hur många gånger har jag behöft någon som hjälte modigt tar imot skate-borden när jag så själviskt tar sparkcykeln?

Ja, säg mig det! Jag älskar dig! 

Tillägnat: 
      

(i:et var jag tvungen att göra själv xD )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0