intresse klubben anteknar!

Shit vad scarrit! Det var inte normalt. Tviling hjärnor (om man kan ha det) är fan vad linn och jag har o.O...(jag skiter i om det inte finns vi har det endå...)

Nu har jag varit på utv.samtal med mami det gick bra, sen ville jag ha mcflurry för att det gått så bra och sen kommer mamma och jag hem med: glass, nio godis stänger, frutti påse, "chocklad kulor" påse... Och mcDounals glass i magen. Vi gick och handlade hungriga... Detta e det jag fick: En godis stäng och frutti påsen och en mcfluffy. Godis stängen e uppäten... FUCK JAG E ETT SÅDANT GODIS MONSTER!

Jag sa det till mamma på vägen hem...

Jag: Mamma...
Mamma: Ja hjärtat?
Jag: Asså, serriöst om det någonsin blir ett ja till att vi ska åka utomlans säg då till en månad tidigare så att jag bara kan 'fuck godis' Och träna och lixom köra tusen citupps och sånt.
Mamma: hahahaha!
Jag: jag är serriös!!!
Mamma: hahaha! 

em, tja. Ska dra nu mitt fb dampar, tyck synd om mig..

Kommentarer
Postat av: Linn

Hahah godislöfte var det ja .. men så du kan äta chips och glass (plus fruktsalladen såklart :D!)den 23? <3

2010-10-11 @ 20:15:56
URL: http://pinnelinn.blogg.se/
Postat av: A n n a ♥

Tycker så synd om dig just nu! (Så du vet) :DD

2010-10-11 @ 20:28:14
URL: http://aninizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0