HÖÖÖSTLOV!

Även fast man inte behöver ha Casp Lock på rubriken den blir stor ändå! Men bara för att utrycka mig så starkt så hade jag casp lock endå! x). I´m baaad! I dag ska jag på Dans vid halv åtta sen i morgon ska jag gå på dans sedan sova över hos Linn! Sen på söndagen vara hos linn till klockan ett eller ngt sådant sedan onsdag till torsdag ska hon sova över hos mig! :). Sen har jag inte planerat så mycket ;). Eller jo sedan nästa fredag ska några åka och kolla bio. Sen vill jag åka till stan och shoppa... Hmm, kommer antagligen uppdatera bloggen eftersom att

AS SKÖNT! Sen så ska jag chilla ganska mycket men ändå försöka låta bli att inte bli rastlös det är jävligt jobbigt! :). Snaaaart vi jag att någon ska ha superduper fest igen så att man kan gå på fest va längeee sedan x).

Puss och kram kondom banan!
Vadå inte normal lixom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0