Holmsen V.S Holmgren

Hejsan svejsan! Wazzzup?! Våra kompisar har precis varit här och då har vi fikat lite och så, pratat och haft ytterst mysigt! Skulle igentligen ha snöbollskrig.. MEN SNÖN FÖRSVANN!
Not fun. Men aja, sen i veckan ere mycket som händer säger vi ;). Men sen ärre ju LOV!
Skitnajs ju! Från middagen kom vi hem ungefär vid två. Kul. Trött. Sen läste jag New moon till tre och kom på att mina linser fortfarande va i. FUCK! Var tvungen att släpa mig upp och ta ut dem.

>.<

Ah, whatever! Och nu läser jag en annan twilight blogg, hon som skriver håller på med en bok som heter
COLD FIRE! Det handlar om när Nessie är stor. När hon e sjutton år. Den är faktist väldigt bra! Men det blir konstigt att läsa på en blogg. Man visste inte vad början var. Och sedan var det några konstiga dialoger då det typ är en människa som pratar med henne som vet att hon e  en vampyr och dem va typ ovänner? aja, Jätte bra i alla fall! Fast man KAN inte vara lika bra som Stephenie Meyer! Okej ska sluta va twilight nöörd på bloggen nu och säga HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0